اینجا

صاد دوستی داشت که جوونی و نوجوونیش رو باهاش فوق العاده صمیمی بود. البته هنوزم جوونه که... پارسال با هم بحثشون شد.من هیچ وقت نفهمیدم موضوع چی بود. اما خب رابطشون قطع شد. من و زنِ دوست صاد اون موقع ها وقتی برای اولین بار هم دیگرو دیدیم متوجه شدیم که کلاس اول ابتدایی رو با هم تو یه مدرسه و یه کلاس بودیم. خیلی جالب بود.... زیاد هم نه! اما خب تا حدودی.

وقتی اینا رابطشون از بین رفت. گاهی اس ام اسی میداد و جوابی میدادم. دیشبم پی ام داد و تولد سین رو تبریک گفت. بعدش یکم چت کردیم. تهِ حرفاش یه طوریه. نمیدونم چرا حسِ رقابتی تعریف نشده با من داره. در حالی که رابطه ی نزدیکی با من نداره. خب من فقط زن دوستِ سابقِ شوهر هستم که خیلی نمیبینش. جز سالی چندبار توی مراسم های مشترک با دوستان مشترک.

دیشب، شبِ جشن ازدواجشون یادم اومده بود. وقتی اینا اومدن داخل سالن، همه ی کسایی که باهام سر یک میز بودن و تو عروسیم حضور داشتن، برگشتن با چشم های گرد به من زل زدن. آخه عروس انگار من بود. یعنی اگه بخوام بهتر توضیح بدم انگار منو با همون رنگ مو و شینیون و آرایش و لباس عروس از سالِ قبلش گذاشته بودن تو عروسیِ اینا. 

بعد یکی از دوستامون که خیلی بهش فشار اومده بود پا شد رفت پرس و جو که عروس خانم آرایشگاه کجا رفتن؟. بعله! متوجه شدیم که همون آرایشگاهی که من رفته بودم. البته حدسش خیلی سخت نبود چون واقعا کپی شده بود. لباس هم همینطور.

هیچوقت نفهمیدم رقابت تا این حد توی دایره ی رابطه ای بی سرو ته که به سالی دو بار هم نمیرسه، از کجا میاد؟. 

دیشب حین مسیج دادن گفتم دو ماهه باشگاه نرفتم از فردا میخوام دومرتبه شروع کنم، گفت آره منم اتفاقا فردا داشتم می رفتم. و خیلی چیزهای دیگه که حوصله ی نوشتنش رو ندارم. 

از رابطه های اینطوری بیزارم. هیچوقت به زن دوست صاد یا کسی دیگه همچین حسی که در مورد دیگران باهام پیش اومده رو نداشتم. دلم دوستیِ زلال میخواد. متنفرم از رابطه های اینطوری. 

ربات چک پروفایل دارم و هرروز از طرف این خانم واسم پیام میاد که چکم کرد. عکسم رو سیو کرد. دیشب واسش نوشتم بکش بیرون. بعد پاک کردم و خندیدم . خب شاید زن دوست صاد به اندازه ی وقت گذاشتن برای نوشتن این پست هم مهم نبود. اما خب باید همه چی رو ثبت کرد. این یه مرضه.


  • ۹۶/۰۳/۲۲
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.