اینجا

چرا؟

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ق.ظ

چی شد که انقدر ضعیف شدم؟

دقیقا از کِی بود که دیگه شب ها خوابم نبرد؟

چرا انقدر تو دود خفه میشم این روزا؟

کی میخوام آدم شم من؟

قصدشو دارم اصلا؟

یعنی میشه یه سریارو کشت و از فکرشون راحت شد؟

این چه حس و حالیه که دستشو انداخته خرخره ام رو فشار میده؟ چرا برنمیداره دستشو؟

چرا صد بار ده صفحه ی اولِ پائولو رو خوندم و بستم و باز برداشتم از اول؟

چرا؟

چرا هیچکس نیست بهش بگم چی شده و دارم به چی فکر میکنم؟ ها؟ چرا نیست؟


چرا پسرِ چشم گرد من راه رفتن یاد می گیره و من مامانِ مهربونی نمیشم که از ته دل ذوق کنم؟ ذوقم کجا رفت خب؟

چرا ریدم به زندگیم من آخه؟

چرا بدو بدو میام اینجا یا اونجا یا بالاخره یه جایی پیدا می کنم و دونه به دونه ی اتفاقای زندگیمو ثبت می کنم و گاهی حین نوشتن اشکم می ریزم تازه؟


چرا من خوابم نمیبره؟


دلم تنگ شده برای خواب شب. به خدا....

  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.