اینجا

خودم کردم که لعنت بر خودم باد....

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ

یه تِرَک داشت خدا بیامرز پاشایی. باهاش خیلی خاطره داشتم. رفتم تو ملوباتِ تلگرامم زدم دانلود بشه. الان لود شد و پلی هست. مغزم درد می گیره وقتی این موزیک رو می شنوم. این روزها اما عادت کردم به اذیت کردنِ خودم. من انقدر باید با خودم و خاطراتم کلنجار برم که یا بتونم یا نتونم. باید انقدر اشک بریزم و فاک به این زندگی بفرستم که یا بلند شم یا بمیرم. باید انقد خودم رو اذیت کنم که عادی شه. باشد بتونم موزیک هایی که حالم رو دگرگون میکنه گوش بدم و بهم بریزم و توی خودم آتیش بگیرم و عادت کنم به شنیدش. من باید بلد شم نبودنش رو. باید یاد بگیرم زندگی کنم. نباید توهم بزنم که الان یعنی مریضه؟. نه نیست، خوبه سرمه. از تو بهتره سرمه. من باید یاد بگیرم توهم رو کنار بذارم. من باید برگردم به سال ها پیش و آدم ها رو از توی دلم بیرون بریزم و دیگه اجازه ندم کسی بهم نزدیک شه. 


می بینی سرمه؟

 موزیکی که ازش فرار میکردی رو چهار دقیقه و سی و پنج ثانیه گوش دادی و نمردی. خورد شدی اما هنوز نمردی.

تو باید یاد بگیری ادامه دادن رو.بلد شی متنفر شدن رو.نگران نشدن و توهم نزدن رو.

  • ۹۶/۰۴/۰۲
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.