اینجا

be care

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۳ ب.ظ

داداشم رفت یه کاری کرد با صورتش امروز.

نمی دونم چرا دادش رو سر ما میزنه؟ فوق العاده بی اعصاب و نچسب شده و غر میزنه. 


سین امروز پوستم رو کند. واقعا واقعا واقعا...

نمی خوابید و داداشم که اثر داروهاش رفته بود و درد داشت عصبی میشد از سرو صدا کردنش.

بردمش مدت طولانی تو راه پله بازی کرد. با دوچرخه ی ده برابرِ خودش مشغول شد و سرتا پا دود شد و من رو حرص داد و سرانجام اومد بغلم و تقاضای نوشیدن کرد. 

غذاش و رو دادم و خوابوندمش و با خودم فکر کردم که اگر همین دقایق کوتاهِ خوابیدنش نبود از پا افتاده بودم تا حالا.


صاد تازگی ها بهم میگه با نفرت به زندگیمون نگاه می کنی. نمیدونم چرا صاد همیشه، یا بهتره بگم اکثر مواقع اشتباه تشخیص میده.

صاد من با نفرت نگاه نمیکنم. نفرت یک حسه. من کاملا پوچ و خالیم. طبعا نمستونم با نغفرت نگاه کنم. خب؟ 

صاد من کاری باهات ندارم. با کسی کاری ندارم. فقط کمی بی حس و لش هستم. کرخت و نچسب و حال بهم زن. خب امیدوارم مدت زیادی طول نکشه و کمی عادی شم. اما اگر هم کشید. تو آزادی که هرکاری خواستی بکنی. من این مجوز رو بهت میدم عزیزم.

  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.