اینجا

سرگیجه-حالت تهوع- لرز- اسهال

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ق.ظ

حالم خوب نیست. از صبح چیزی جز یه سیب و اون نون پنیر گردویی که صبحانه خوردم تا همین الان که ساعت چهار و پنجاه دقیقه ی بامداد هست، نخوردم.

حالت تهوع دارم. آخرین باری که حالت تهوع داشتم وقتی بود که سین سیزده هفته اش بود و توی شکمم. 

همین چند لحظه پیش طی یه حرکت خودجوش رفتم یه قلوپ نوشابه خوردم از نوع سیاهش! و دارم جان به جان آفرین تسلیم می کنم.

فقط این میون وقتی یاد سین میفتم که یحتمل اونم همچین حالی داشته دلم میخواد سینه دران سر به بیابان بگذارم. 

سگِ بیابون بی مادر نبی.... یا یه چیزی و همین حوالی!

  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.