اینجا

بیلاخ

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ

سین به عبارتی چاییده...

باز فصل در حال اتمامه و آب بینیِ ایشون روان شده و نق میزنن بخاطر دندون درآوردن.

من چجوری ببرمت عروسی سینِ مامان؟

چجوری نبرمت؟

چه کنم من؟


دیشب سین نگذاشت درست و حسابی بخوابم. کنار من خوابید و هر نیم ساعت یک بار بیدار شد و همین روال رو تا ده یازده صبح ادامه داد و من دیگه از بدخوابی و بی خوابی کلافه بودم. 

بچه داری دو روی یه سکه اس... یعنی چی؟. یعنی درست همون وقتی که گمان می کنی همه چیز اوکی و خوب هست و مشکلی نیست. یه مشکلی... آب بینی ای... سرفه ای... عطسه ای... دندونی... اسهالی... استفراغی چیزی سروکله اش پیدا میشه و خودش رو هول میده داخلِ اوضاعِ اوکیت و بیلاخ نشونت میده، اون هم نه به مفهومِ اروپاییش بلکه به معنایِ ایرانی الاصلش.

  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.