اینجا

رفتیم خرید.

 ماشین رو نبردیم پارکینگ. برگشتیم دیدیم نیست.

صاحب مغازه ی روبروی جایی که پارک کرده بودیم گفت جرثقیل برد ماشینتون رو...

.

.

.

بعد صاد کلافه شد از بی ماشینی، من خیلی زود خرید کردم. برای سین هم از دو تا مغازه ی کنار هم پیراهن شلوار و کتونی گرفتیم و کارمون تموم شد. یه پیرهن مشکی هم واسه دخترِ وان... 

صاد از موقعیت سو ٕ استفاده کرد و پشت سر هم سیگار کشید. ناراحتیش بیشتر بخاطر این بود که قرار بود فردا ماشینی که جرثقیل برده رو ببره بذاره نمایشگاه برای فروش و یه ماشین دیگه معامله کنه برداره بیاره. فکر کنم از به تاخیر افتادن تو خرید اون ماشین جدیده ناراحت بود. 

 بعد دربست گرفتیم اومدیم خونه ی مامان اینا. صاد گفت من گفتم با داداشت برو. جواب دادم: منم گفتم برو ماشین رو از نزدیک ایستگاه اتوبوس بردار صاد.


  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.