اینجا

۱

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶ ب.ظ

من اینجا هستم.پشتِ کوه های بلند


زانوهام خیلی درد میکند. چندوقتی می شود کلسیم نخورده ام

هوا زیاد گرم است. تهران ذوب شده از تابش آفتاب.

سین  بیشتر از هر زمانی بهانه میگیرد. اذیت می کند.  البته شاید هم من اورا... به خیالم مامانِ سرزنده می خواهد. این روزها از عهده ی خواسته اش بر نمی آیم.

تلگرام چیزِ مزخرفی است برای به رخ کشیدنِ پروفایل هایی که نمی خواهی ببینیشان.

تلگرام چیز بدی است برای مدام یادآوریِ اعصاب خوردی ها

ایمیل خوب است. ایمیل خلوت و دنج و خوب است. برای گفتن هرچیزی که می خواستی. 

که بعدش دراز بکشی و احساس سبکی کنی. و شاید یک کمی هم غذا بخوری. چون راه گلویت باز شود.

دلتنگی چیز کشنده ای است. دلتنگی برای چیزهایی که به تو تعلق ندارد. ممنوع است. 

راستییییی. امروز چهارشنبه بود؟ فردا مهمانی تولد خانوم کوچولوی گروه.... دلم نمی خواهد بروم. دلم نمی خواهد با کسی رو به رو شوم. اما نکند خیال کند برایش کادو نگرفته ام؟؟. خیال کند اصلا به ت.... چطور است کادو را بدهم آن یکی دوستم ببرد. لابد رویش هم بنویسم خیلی گلی اما دلم نخواست از نزدیک ببینمت گل گلی.

ایمیل چیز خوبیست. دلتنگی اما نه.... 




  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • سرمه

نظرات (۱)

:)
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.