اینجا

سرقتِ فِیس تو فِیس

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ق.ظ

آها در موردِ مُهی یه چیزی میخواستم بگم...

امروز رفته عابر بانک پول بگیره .یه نفر اومده بهش گفته من امروز از حداکثر مبلغی که خودپرداز میده استفاده کردم اما باز پولِ نقد لازم دارم میشه لطفا فلان قد کارت به کارت کنم واستون، شما از کارت خودت بگیری بدی به من؟

اینم گفته فلان قد ندارم انقد دارم. اونم گفته اشکال نداره بگیر بده.

بعد شماره کارتشو گرفته. تا جایی که اسم مهی اومده هم مهی داشته نگاه می کرد. بعد که مهی پول رو دو دستی تقدیمش کرده، شک به دلش افتاده و رفته داخل بانک چک کنه ببینه پول اومده تو حسابش؟

کاشف به عمل اومده که بعله! هیچ پولی واریز نشده به کارتش.

نگو آقا دزده بعد از اومدن اسم مهی جای گزینه ی ثبت، خروج رو زده. این مهی ساده انگار ما ازش رسید هم نخواسته حتی.

دقیقا با همین مهی هست که شدیم هشتاد میلیون.

  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.