اینجا

پول

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ب.ظ

بعد رفتیم بانک و من پولدار شدم.پولداری در حصر اس ام اسی. صاد گفت هروقت فلان قدر شد باهاش فلان کار رو می کنیم. گفتم اوهوم صاد. صاد گفت وقتی تو حسابِ توعه برکت می گیره و سیر صعودی به خودش می گیره. گفتم اوهوم صاد. صاد مهربان و آرام شده بود. اما بهم گفت که دامنت کوتاه است.مهربان و آرام شده بود و توی همان مهربانی ازم خواست دامنم انقدر کوتاه و چاکدار نباشد. راستش صاد نمیدانست که این تنها دامنی بود که توی فاصله ی پنج دقیقه ای یه بیا پایینش پیدایش کردم. گفتم اوهوم صاد. یعنی حالا که پول هایش را توی حساب من ریخته بود باید می گفت دامنت کوتاه است؟.خب صاد راستش من خیال کردم تو به اسارت کشیدن آدم ها با پول فکر کردی که این را گفتی. بعد دوباره صاد گفت تو و سین برکت میارید و من احساس کردم قدیسه ی کلیسایی در کتابم هستم که شگون می آورد و عینکم را روی بینی ام جابه جا کردم و گفتم ممنون صاد. صاد مهربان و آرام شده بود و سیگار می کشید. گفتم صاد می دانم حس خوبی داری اما این دلیل نمی شود قولت را زیر پا بگذاری؟. متوجه نشد. به دستش نگاه کردم. اوهوم صاد. درست فهمیدی منظورم سیگار کشیدن جلوی سین است. گفت ببخشید. خاموشش کرد. صاد مهربان و آرام و کمی خوشحال بود. 

  • ۹۶/۰۳/۱۳
  • سرمه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.